رواية حياتي ابتدت بيك الفصل الرابع عشر 14 بقلم جاسمين محمد
البارت ال14
سهيله... معتز اقنع ابوها انهم يتجوزه الاسبوع الجاي وابوها زعقلها وهيجوزها ليه غصب عنها اتصرف وشوف هتعمل اي عشان تنقزها
فهد... متخافيش ومعتز نهايه قربت تيجي المهم خليكي جمبها والنبي
سهيله... اما صحبتها واختها ومستحيل اسيبها بس اتصرف بسرعه
فهد... حاضر المهم وصليلها الكلمتين دول
سهيله... كلمتين اي
فهد... قوليلها فهد بيحبك اوووي ومستحيل سيبك لاي حد لو اي حصل
سهيله... حاضر يلا سلام دلوقتي عشان اروحلها
فهد... روحي وانا هبقا اقولك هعمل اي بليل
سهيله... تمام سلام
سهيله نزلت راحت عند رهف
رهف... اخرتي ليه كدا كنتي فين انتو طالعين من بدري
سهيله... معلش روحت كلمت واحدها صحبتي وجيت
رهف... تمام يلا نروح عشان بابا رن عليا اكيد في مصيبه تانيه يلا
سهيله... اهدي خير ان شاء الله يلا
رهف... مبقاش يهمني خير ولا مش خير
سهيله... طيب بقولك
رهف... قولي
سهيله... في واحد بيقولك انه بيحبك ومستحيل يسيبك لمعتز لو اي حصل وهو جنبك
رهف بفرحه علي استغراب... مين ده
سهيله.... اللي جه في بالك دلوقتي
رهف... وانتي شوفتيه فين
سهيله... بعدين تعرفي المهم فكي كدا وبطلي خوف وارتاحي شوي بقا
رهف... مباينش اني هرتاح يلا نروح
سهيله... يلا يانكد
بليل معتز قاعد مع اصحابه وعمال يضحك
_بس والله انت طلعت جامد ياض يامعتز
معتز... ههههه امال انت مفكرني اي عيب عليك وبيبص لاقي تلفونه بيرن
معتز... استنو اشوف مين الرقم ده وفتح الو
_معتز معايا
معتز.... اه انت مين
_مالكش فيه انا مين المهم المحادثات اللي بينك انت ورهف تمسحها كلها واي حاجه تخصها تمسحه والا هبعت لجدك وابوك صورك وانت مع واحدها في شقه وفي حضن بعض وصور ليك كمان وانت بتشرب حشيش وانت عارف كويس لو الحاجات وصلت لجدك بس ممكن يعمل فيك اي
معتز وهو بيبلع ريقه... هو انت مين طيب واصلا متقدرش تعمل حاجه
_انا حظرتك معاك لبكرا لو الحاجات مكانتش اتمسحت انتظر اللي هيحصل سلام
معتز... بقولك طيب والخط قطع
_في اي مين ده ومالك عرقت ليه كدا
معتز... ها مافيش انا مروح
_فيك اي
معتز بعصبيه... مقولت مافيش سلام وخد تلفونه ومفاتيح العربيه ومشي
عند رهف راقد علي السرير وعماله تفكر في فهد والرساله اللي بعتها مع سهيله ليها
رهف... انا لازم اعرف فهد علي الحقيقه كلها مش عايزه اخدعو ولا يحصل اي سوء تفاهم بينا بس اعرفك كيف دلوقتي وانت اصلا مش معايا رقمك ولا حتي اعرف انت فين دلوقتي وبتص لاقي رساله جتلها من الرقم المجهول
_ملاكي صحي ليه لحد دلوقتي في حاجه
رهف شافت الرساله ومردتش
_ردي طمنيني طيب فيكي اي
رهف... بص بقا انت مينفعش تكلمني تاني ابدا
_ليه طيب في اي حصل
رهف... مش عارفه احكيلك كيف ولا اقول اي
_احكي وقولي كل اللي في قلبك متخافيش من حاجه وسرك محدش هيعرفه والله
رهف... تمام هحكيلك وتقولي اعمل اي عشان تعبت من التفكير
_تمام احكي
رهف... بص اول حاجه انا مخطوبه لوحد غصب عني وهو اللي غصبني علي كدا وانا وافقت عشان انا كنت هبله وبكلمه قبليها بفتره وكنت فاكرها اني بحبها وكان معا صور لي بس والله الصور دي عادي بلخمار ولبس الجامعه عادي
_امممم تمام اي تاني
رهف... حاضر دلوقتي بقا انا مش بحبه هو وبحب ابن عمووو اوووي ومش عارفه اقوله كيف ولا اتصرف اعمل اي
_اممم يعني بتحبيه ابن عمووو اووي
رهف... اه بس خايفه اقوله الحقيقه احسن يشوفني بنت مش محترمه عشان كنت بكلم ابن عمو
_كلنا بنغلط بس الشاطر اللي يغلط ويصحح غلطه وميغلطش تاني
رهف.... حاضر اسفه علي اني صدعتك
_عادي ولا يهمك ونصحيه مني روحي صارحي ابن عمو وعترفي ليه بحبك وخليه يساعدك تتخلصي منه
رهف... حاضر تصبح على خير
_وانتي من اهل الخير
#البارت_اال14
#حياتي_ابتدت_بيك
#االكاتبه_االصغيره